Menu

Er zit een mens achter het beeldscherm

Het grote voordeel van online ondernemen? Oneindig veel mogelijkheden, oneindig kunnen opschalen, hoge omzetten kunnen draaien. Alleen bij sommige ondernemers gaat het ten koste van iets, het gaat letterlijk ten koste van menselijk contact. lets wat zo waardevol is.

Het doet mij denken aan die keer dat CliniClown Joep aan mijn ziekenhuisbed stond na een zwaar verkeersongeluk in 2005. Joep die verder keer dan een dichtgeplakt oog van een twaalfjarige en die niet vroeg hoeveel hoofdpijn ik had. Joep deed iets bijzonders. Na drie weken liet ze mij weer lachen. Ze keek namelijk dwars door alles heen en zag ‘gewoon’ een twaalfjarig meisje.

Mensen zien, echt zien, is sindsdien iets wat als een rode draad door mijn leven zit verweven. Ik studeerde CMV en ging in mijn tweede jaar stage lopen bij CliniClowns en ontmoette Ria die CliniClown Joep is. Na tien jaar kon ik dankjewel zeggen en mocht ik mijn steentje bijdragen aan mensen zien.

Niet heel verrassend dan ook, dat ik na mijn stage nog 3 jaar ambassadeur ben geweest van CliniClowns en uiteindelijk afstudeerde als storyteller in mijn eigen bedrijf. Ik wil het verhaal van mensen vertellen. Mensen zien en met elkaar verbinden. En na wat omzwermingen werd het SCHERP! Ik ben mij juist gaan focussen op klantbeleving en klanttevredenheid. Om juist de mensen achter het beeldscherm te blijven zien. En of dat gelukt is?

Dit is wat ik doe:

Business support

Wil jij je richten op jouw hoofdtaak en in de tussentijd ervoor zorgen dat jouw klanten de aandacht krijgen die ze verdienen? Laat mij dit dan voor je oppakken.

Plan de C(h)ampagne

Snel concrete stappen maken? I got you. Met Plan de C(h)ampagne ga ik op onderzoek uit en kom ik met een behandelplan voor de klantbeleving van jouw bedrijf!

Fanlab

Leren hoe je zelf die klantbeleving zo kan opzetten dat het je niet structureel veel werk kost. In Fanlab leer ik je stap voor stap het verschil maken.

Waar ik voor sta

Ondernemen is niet altijd leuk, maar ik vind het wel heel belangrijk om plezier in mijn werk te hebben en dat onze samenwerking goed zit. Ruimte voor feedback is er altijd, want daar zit ook de meeste groei. 

Ik zit op de details, mijn bedrijfsnaam is niet voor niks SCHERP!

En als we samenwerken weet dan dat je aan mij ook een goede hebt om je te supporten, met nieuwe ideeën te komen en zoals een echte arts betaamd loopt onze afspraak misschien een keer uit. Iets met gooi er een dubbeltje in en er komt een kwartje uit.

Ik ben er voor jou

Het is een vak om mensen te zien. Om verder te kijken naar de conversie van je webinar, de aantallen in je programma, de omzet die er op je rekening staat. 

Het is een basisbehoefte van de mens. Erkent worden, gezien, gehoord te worden. En met SCHERP! is dat precies wat ik voor jou als ondernemer doe. Helpen mensen te erkennen. Jou erkennen. 

Want het leven is meer dan werken. Niks zo onverwachts als het leven zelf. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik wil je de ruimte geven om het anders te doen. Om te laten zien dat jij om je klanten geeft en het proces wat ze doormaken. 

Dat doe ik door een blij ei te zijn met kennis. Door met je te zitten als het leven gewoon stom is. Want dat is het ook. Door je te vertellen over wat onze hond Ruby nu weer heeft gedaan. Waardoor je keihard moet lachen, ook al waren er daarvoor tranen. 

Door te vertellen dat ik weer het eten had laten aanbranden, of het zout was vergeten, omdat ik gewoon echt geen keukenprinses ben. Ik wil met jou plezier maken in je bedrijf. Want dat, dat straalt af op je klanten. Ik ben er voor jou. 

Fun facts over mij: