Menu

Is er een dokter in de zaal?

Ik zorg voor het juiste medicijn in je bedrijf

Of het nu gaat om het inregelen van je mailbox, mailblue eens goed te gaan inzetten. Of je nu je klantbeleving echt wilt aanslingeren of zelf wilt leren hoe je dat kan doen met Fanlab. 

Hier ben ik er voor jou.

Ik had rome wel in 1 dag gebouwd

Laten we samen aan de slag gaan!

Hieronder lees je wat we kunnen doen.

Business support

Wil jij je richten op jouw hoofdtaak en in de tussentijd ervoor zorgen dat jouw klanten de aandacht krijgen die ze verdienen? Laat mij dit dan voor je oppakken.

Plan de C(h)ampagne

Snel concrete stappen maken? I got you. Met Plan de C(h)ampagne ga ik op onderzoek uit en kom ik met een behandelplan voor de klantbeleving van jouw bedrijf!

Fanlab

Leren hoe je zelf die klantbeleving zo kan opzetten dat het je niet structureel veel werk kost. In Fanlab leer ik je stap voor stap het verschil maken.

Business support

Extra handen om werken lichter te maken

Krijg een lege projectenplank

Ga voor emailmarketing, op een manier die jij snapt

Geef jezelf ruimte om te groeien en je bedrijf te laten ontwikkelen.

Plan de C(h)ampagne

Het medicijn tegen een lekkende klantbeleving!

Je klanten zijn op dit moment niet je allergrootste fans, terwijl dat wel is wat je het allerliefste wilt. Blije klant, of nog beter de allergrootste fans die over jou vertellen. Mond tot mond reclame als strategie.

Voorbereidend gesprek om te kijken waar de focus op gaat liggen

1 dag van 10.00 tot 15.00 uur samen aan de slag

Na afloop een concreet behandelplan in je mailbox

Fanlab

Geef jouw klanten een ervaring in jouw bedrijf waardoor ze blijvend bij je terugkomen en voor je gaan verkopen!

Of je klanten echt tevreden zijn? Als je heel eerlijk bent, heb je geen idee. Je twijfelt, je hebt niet het succes wat je graag zou willen. Gelukkig ontbreken ontevreden klanten. Alleen de lovende reviews die je voorbij ziet komen bij anderen zitten niet in jouw mailbox.

Terwijl als je het juiste medicijn in handen hebt, wat helemaal past bij jouw bedrijf, de sky de limit is. Dan weet je wanneer/waarom klanten spontaan iets delen over jullie samenwerking. Zonder dat het voor jou als een trucje voelt. Je weet namelijk dat je klanten echt tevreden zijn.

Dat kan niet anders dan een lekker gevoel geven.

Dit zeggen mijn klanten:

FAQ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Download nu mijn geniale e-book

En leer al mijn geheimen. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum efficitur quam vel scelerisque consectetur. 

Laten we kennismaken