Samen kom je verder

We kunnen het allemaal. Een agenda die voller zit dan je eigenlijk zou willen. En als je naar je agenda kijkt, staan er ook nog eens taken op waar je echt op leegloopt. Ze voelen als een blok aan je been, want het moet wel gebeuren. Maar wat als ik die taken eens voor jou zal doen? Zodat jij echt verder kan bouwen aan je business!

Zo’n extra dag in de week zou eigenlijk zo gek nog niet zijn.

Mailtjes met vragen, omdat mensen niet kunnen inloggen. Of een factuur kwijt zijn. Controleren of de termijnbetaling voldaan is. Nieuwsbrieven inplannen. Een planning maken. De achterkant van je bedrijf instellen, zodat het soepeler verloopt. En welkomstpakketten versturen als er een nieuwe klant ja zegt. 

Geen tijd om je nieuwe plannen uit te werken

Want je bent druk genoeg met al je huidige klanten verder te helpen. En dan heb ik het niet alleen over de mailtjes in je mailbox, maar ook over de coachgesprekken die jij hebt. Of wat dacht je van het maken van een online product?

Een vrije middag? Hoe dan?

Laten we eerlijk zijn. Echt een keer een spontane vrije middag nemen. Dat is al een tijd geleden. Er is namelijk altijd iets wat moet in jouw bedrijf.

Die vrijheid, die is ver te zoeken

En daar ben je geen ondernemer voor geworden. Je wilt weer terug zelf je agenda bepalen met de dingen die voor jou echt belangrijk zijn!

Als dit je huidige situatie is, weet dat je niet alleen bent, ik kan zat ondernemers bij wie dit ook speelt.

Jij kan er alleen nu voor kiezen om een andere keuze te maken.

Het is heel helder wat je niet wilt en ook wat je wel wilt.

Jij bent namelijk niet zomaar op zoek naar business support. Jij bent op zoek iemand die je ontzorgt, zodat je die extra dag in de week niet nodig hebt. Er is immers genoeg tijd om te doen wat voor jou belangrijk is. Jij bent op zoek naar iemand die bekend staat om de volgende kwaliteiten.

Pro-actief

Het is natuurlijk superfijn als jouw teamlid met je mee denkt, maar hoe fijn zou het zijn als jouw teamlid ook dingen zit voordat jij ze hebt bedacht. Die daarvoor ook een suggestie doet, Kun jij echt even achterover leunen.

Scherp

Dit is natuurlijk een beetje een open deur voor een bedrijf als SCHERP!. Want dit is precies waar ik voor sta. Juist ook op de details letten en niet alleen de grote lijnen zien. Een foutje maken kan natuurlijk nog steeds gebeuren. Het blijft natuurlijk wel mensenwerk. Maar dit is eerder een uitzondering dan de standaard.

Empatisch

Zo ook even een wat duurder woord. Maar hoe fijn is als als je af en toe je zenuwen kan delen, omdat je vlak voor een lancering zit. Of omdat het gewoon even niet zo lekker gaat. Jouw business supporter biedt je ook een luisterend oor als je dat nodig hebt.

Betrouwbaar

Niet meer dan logisch toch? Toch is het iets wat voor mij belangrijk is om te benoemen. Jij kan mij vertrouwen. Op dat ik mijn afspraken nakom en als iets niet lukt ik het communiceer. Dat niet alles zomaar met derden wordt gedeeld.

Benieuwd wat anderen over onze samenwerking zeggen?

“Sinds ik samenwerk met Lindsay kan ik me moeiteloos focussen op dat grote plaatje van mijn bedrijf.”

Ik weet dat zaken zoals mijn administratie, klantenservice in goede handen zijn bij Lindsay. Dit levert me heel veel rust op. Ook denkt ze supercreatief mee bij het maken van nieuwe welkomstpakketten. Klanten zijn hier altijd enorm door verrast. Ik zou Lindsay 100% aanraden doordat ze super scherp en pro actief is. Ze komt vaak uit zichzelf met ideeën hoe dingen makkelijker en sneller kunnen in bijvoorbeeld mijn administratie. Dat is voor mij als ondernemer die van vrijheid houdt echt een groot pluspunt. En daarnaast is Lindsay een superfijn persoon om mee samen te werken!

Carlijn Ottens

Businesscoach

Mensen helpen groeien is het leukste wat er is!

En daar hoef je dus helemaal geen coach voor te zijn. Hoewel ik overigens wel daar mijn diploma’s voor heb, maar dat is een verhaal voor een andere keer. Ik houd er van om dingen te regelen. Die stomme kleine rottaakjes? Ja, die doe ik het liefst. Waarom? Omdat het effect vaak zo groot is. 

Dan doel ik niet zo zeer op het resultaat van het ‘rot’taakje, maar op de opluchting op jouw gezicht. Jij hebt namelijk de tijd om te doen, waarom jij je bedrijf begonnen bent. Of je nu fotograaf, coach of iets heel anders bent. 

30x dezelfde vraag, ja heel eerlijk, ook ik zucht dan wel even. Om vervolgens net zo vriendelijk weer het antwoord te sturen. Onze hond Ruby zou trouwens iets anders zeggen. Maar we kunnen niet altijd op ons sterkst zijn.

Oh en waar je mij naast pizza en bloemen echt blij kan maken? Een vraag stellen waar ik het antwoord niet op weet. Kan ik dat voor je uit gaan zoeken #nerdalert.

 

Hoe zit zo’n samenwerking eruit?

01

Discovery call

Allereerst maken we kennis om te kijken of de match er van beide kanten in zit. Daarin bespreken we welke werkzaamheden je graag wilt uitbesteden en ook wat je budget per maand is.

02

Opstart

Hebben we allebei ja gezegd? Dan krijg je van mij het welkomstdocument. Hier vindt je alle afspraken in die we hebben gemaakt en de eerste to do’s. Eventueel hebben we ook nog een afspraak om samen alles op te starten.

03

Let's go!

Als we zijn opgestart ga ik gewoon lekker voor je aan de slag met dat wat we hebben afgesproken. Je kunt mij altijd een berichtje sturen via WhatsApp of Slack als je hiermee werkt.

04

Catch up

Ik vind het belangrijk om te weten wat er speelt in jouw bedrijf. Daarom hebben we een vaste frequentie om te kijken waar we eventueel kunnen bijsturen, of dat we andere processen makkelijker kunnen laten verlopen.

Het enige wat je hoeft te doen is die discovery call te plannen. 

Helemaal vrijblijvend.

Dit zijn de tarieven:

Opstarter

Rustig beginnen met uitbesteden

Groeien kan altijd

+/- 3 uur
per maand

195

EURO PER MAAND

Populairste optie

Een werkdag per maand winst

Wat ga je met al die tijd doen?

+/- 6 uur
per maand

375

EURO PER MAAND

I want it all

Het verschil kunnen maken

Wie houdt je tegen?

+/- 10 uur
per maand

575

EURO PER MAAND

Is de hoeveelheid werk die jij wilt uitbesteden een tussenmaatje of juist meer? Geen enkel probleem, ook dan maak ik graag een voorstel voor je!

Frequently asked questions

01. Welke werkzaamheden doe je allemaal?

Hieronder vind je een overzicht van wat ik onder andere voor je kan doen:

  • Mailboxbeheer
  • Facturen versturen en inboeken
  • Ondersteuning lanceringen/events
  • Inrichten leeromgeving
  • Nieuwsbrieven opzet maken en inplannen
  • Attenties versturen
  • Automatiseringen aanmaken

02. Met welke systemen werk je?

Ik kan met een berg systemen uit de voeten, eigenlijk kun je het zo gek niet bedenken. Hier volgen een aantal die ik veel zie terugkomen:

  • Google Workspace
  • WordPress
  • The Huddle
  • Learndash
  • Moneybird
  • Plug&Pay
  • Paperdork
  • Mailterlite
  • Mailblue/ActiveCampaign
  • Slack
  • Zapier

03. Hoe snel kan ik starten?

Afhankelijk van hoe snel jij wilt starten, meestal kan dat al binnen 5 werkdagen!

04. Werk je ook op basis van uurtarief?

Nee, ik werk niet op basis van uurtarief. Het kleinste pakket is 3 uur per maand. Daarmee kan ik garanderen dat we voldoende tijd hebben om de werkzaamheden.

05. Wat gebeurd er als je met vakantie bent?

We stemmen onderling af wat dan handig is 🙂

06. Mijn vraag staat er niet tussen

Dat is vervelend, stuur gerust een mailtje naar lindsay@heelscherp.nl. Ik beantwoord je vraag graag.