Menu

Fans kun je brouwen met dit medicijn

Geef jouw klanten een ervaring in jouw bedrijf waardoor ze blijvend bij je terugkomen en voor je gaan verkopen!

Je ziet ondernemers keer op keer getagd worden in stories van hun klanten en het ene succes naar het andere succes behalen. Het lijkt alsof je wat verkeerd doet, maar de strategie klopt. Daar heb je al met een ‘business’coach naar gekeken.

Het lijkt alsof succesvol ondernemerschap niet voor jou is. Je twijfelt misschien wel. Zonde! Ik weet zeker: zet de focus op klantbeleving, dat proces wat (potentiële) klanten bij je doorlopen en zo, en de klantreis is gebouwen!”

Door van je klanten fans te maken, creeër je omzet zonder dat daar advertenties voor moeten draaien.

In drie maanden leer ik jou je eigen medicijn voor je klantbeleving te brouwen.

Of je klanten echt tevreden zijn? Als je heel eerlijk bent, heb je geen idee. Je twijfelt, je hebt niet het succes wat je graag zou willen. Gelukkig ontbreken ontevreden klanten. Alleen de lovende reviews die je voorbij ziet komen bij anderen zitten niet in jouw mailbox.

Terwijl als je het juiste medicijn in handen hebt, wat helemaal past bij jouw bedrijf, de sky de limit is. Dan weet je wanneer/waarom klanten spontaan iets delen over jullie samenwerking. Zonder dat het voor jou als een trucje voelt. Je weet namelijk dat je klanten echt tevreden zijn.

Dat kan niet anders dan een lekker gevoel geven.

Dit mag je verwachten

Dat is een goeie vraag. En gelijk al een les. Er zijn genoeg mensen die het fijn vinden om van a tot z te lezen wat ze kunnen verwachten. Wat we gaan doen is simpel. En weet je wat? Dit is direct een les: de ene klant vindt het fijn alles van A tot Z te lezen waar een andere klant vlug scant om daarna direct over te gaan tot de koop. Aan jou de taak om deze verwachtingen helder te krijgen. 

Dit geldt natuurlijk ook voor jou! Ben jij een scanner of lees jij alles tot de laatste punt door. Hieronder meer informatie waarbij ik de highlights dik gedrukt heb. Zo krijgt iedere lezer de juiste dosis informatie.

Allereerst krijg je toegang tot een online leeromgeving met vijf verschillende modules. De onderwerpen kun je hieronder lezen. Daarnaast heb je ook 3 maanden lang toegang tot de online Q&A’s waar jij al je vragen over klantbeleving kan stellen. Deze zijn 2x per maand (replay beschikbaar). De kickoff doen we trouwens 1 op 1, zodat we samen kunnen kijken waar je de meeste winst in jouw business kunt halen!

Zij gingen je voor:

In het recept van klantenbeleving staat niet standaard een welkomstpakket sturen.

De kunst is om naar de details te durven kijken, zodat je echt naar jouw goud in je klantbeleving kan zoeken. Op zo’n manier dat je persoonlijk en betrokken blijft. Dat niet alleen. Jij wordt hierdoor gezien als de expert in jouw vakgebied.  Zonder dat je hier een dag mee in de week bezig hoeft te zijn.

Betrokken zijn kan namelijk op een makkelijke manier.

Oké concreet, dit is Fanlab:

Start 26 februari

Fanlab

€997

€174

voor drie maanden

De inhoud van de modules:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

FAQ

Je hebt een jaar toegang tot de online leeromgeving. Dit is automatisch je stok achter de deur, maar je hebt ook nog de tijd om het een en ander extra op te zoeken.

Deze zijn twee keer per maand afwisselend op dinsdag of donderdag. In de online leeromgeving vind je altijd de datum van de eerstvolgende sessies en uiteraard ontvang je vooraf ook een reminder.

Kun je er niet bij zijn? Vooraf kun jij je vraag insturen en je krijgt altijd een replay achteraf.

Zeker. Je kunt ook in twee termijnen van 87 euro betalen.

Mijn vraag is aan jou, wanneer is het juiste moment? Als het rustig is? Als je eerst 5 ontevreden klanten hebt? Als je eindelijk project x hebt afgerond? Waarom wachten als Fanlab misschien de oplossing kan zijn op alles hiervoor, omdat je concrete stappen leert maken?

Ook daar heb ik een oplossing voor, stuur je vraag naar hi@heelscherp.nl en dan krijg je snel een mailtje terug.