Menu

Plan de C(h)ampagne

Het medicijn tegen een lekkende klantbeleving!

Je klanten zijn op dit moment niet je allergrootste fans, terwijl dat wel is wat je het allerliefste wilt. Blije klant, of nog beter de allergrootste fans die over jou vertellen. Mond tot mond reclame als strategie.

"De techniek houdt me vaak tegen als het gaat om groeien binnen mijn bedrijf. Ik geef de voorkeur aan de weg met weinig weerstand, in plaats van uit te zoeken hoe bijvoorbeeld Mailblue werkt. Bah! Totdat Lindsay (liefdevol) zei: 'Kim, stel je niet aan. Ik kan je hiermee helpen; het is echt niet moeilijk! En weet je wat? Hierna kun je het gewoon zelf doen, maar dan zonder paniek.' Ja, ze had gelijk. Nu kan ik o.a. moeiteloos een masterclass organiseren met meerdere data, zonder dat ik me druk hoef te maken over het instellen van de mailfunnels. Dit had ik veel eerder moeten doen!”

In 1 dag zichtbaar waar je kansen liggen

Klinkt niet heel gek he? Ga ik het je nog sterker vertellen. Het is niet gek. Het is juist iets wat voor het grijpen ligt. Zeker als je op deze pagina bent. Met Plan de C(h)ampagne kom jij er namelijk achter waar jouw kansen om te groeien liggen. Hoe je eenvoudiger onderneemt terwijl je klanten sneller fan worden. Een pure win-win situatie als je het mij vraagt.

Concrete handvatten zodat je het ook kunt uitvoeren

Businesscoaches helpen je met de strategie van al je plannen en dromen. En heel eerlijk, dat doen ze goed. De kans die ondernemers alleen laten liggen is kritisch kijken naar de uitvoer. Hoe zorg je dat je klant echt fan wordt en voor jou gaat verkopen. 

Dat zit hem in de allerkleinste details. Je hebt geen idee welke het verschil kunnen maken. Denk maar aan het volgende:

En zo is er nog veel meer.

Ik ga niet weg voordat ik de oplossing heb gevonden

Met Plan de C(h)ampagne keer ik je bedrijf binnenstebuiten. Voelt dat alsof je nu ineens met de billen bloot moet? Nee joh, je mag je kleren gewoon aanhouden. En geloof mij dat ik erge situaties heb gezien. En ja, die waren erger dan jij nu in je hoofd hebt.

Door echt in jouw bedrijf te duiken, kan ik ook echt meekijken in de details. Ik zei het al eerder, klantbeleving is pietluttig werk. En het allerleukste om te doen. Als je het mij vraagt. 

Ik duik in je systemen, kijk hoe alles met elkaar communiceert en als je wilt kom ik zelf op je livedag om te kijken of we daar nog meer dingen kunnen doen voor je klantbeleving. Ik ben de tel kwijtgeraakt dat ik een van mijn klanten na afloop van een livedag een berichtje stuurde met ‘een paar’ ideeën.

Zij gingen je voor:

EVEN CONCREET, WAT KRIJG JE MET PLAN DE C(H)AMPAGNE?​

Plan de C(h)ampagne

Live op locatie samen de diepte in om jouw klantbeleving op scherp te zetten.

Vanaf €750

FAQ

Natuurlijk kan. Dat mag je zeker aangeven in ons voorbereidingsgesprek. Wil je dat ik ook mee kijk op je livedag zelf? Ook dit is een extra optie die ik heb en kunnen we samen afstemmen.

Plan de C(h)ampagne zijn echt de adviezen, zodat als je een VA hebt de uitvoer door hem of haar kan laten doen. Wil je de uitvoer door mij laten doen? Dat kan natuurlijk ook, en kunnen we zeker bespreken zodra jouw Plan de C(h)ampagne af is!

Zeker! Het is mogelijk om in twee of drie maandtermijnen te betalen.

Ik geloof in de waarde van offline, maar er zijn natuurlijk praktische redenen te verzinnen waarom dat niet haalbaar is. Zeker is het daarom ook mogelijk om Plan de C(h)ampagne online te doen!

Ook daar heb ik een oplossing voor, stuur je vraag naar hi@heelscherp.nl en dan krijg je snel een mailtje terug.