Checklist voorbereiding livedag
Geef jezelf rust en jouw klant de beste VIP ervaring
Download deze checklist en ontdek...
- Welke dingen je allemaal moet doen in de voorbereiding, zodat je niks meer vergeet
- Wanneer jij je klant het beste een reminder kan sturen
- Wat je kan doen om het jezelf, maar ook je klanten veel makkelijker te maken
De founder van SCHERP!
Hi, Lindsay hier de founder van SCHERP! Sinds 2017 ondernemer en sinds mei 2022 onder de naam van SCHERP! Waarom? Dit is de omschrijving die wij van onze klanten krijgen. De afgelopen jaren heb ik samen met mijn team tientallen ondernemers mogen helpen met het neerzetten van de ultieme klantervaring voor hun klanten. Hoe? Door systemen zo in te richten dat minimaal 75% van het proces automatisch loopt. Dit terwijl je jouw persoonlijkheid kan behouden. Ik geloof namelijk in ondernemen zonder trucjes.
Ik heb gemerkt dat veel ondernemers in de voorbereiding voor een livedag (of je nu businesscoach of fotograaf bent) veel dingen op het laatste moment doen. Dat is echt niet meer nodig vandaag de dag. Met deze checklist schrik je dus niet meer wakker, omdat je geen routebeschrijving hebt gestuurd.
Op naar een goede nachtrust en een klantervaring waar je klant ‘U’ tegen zegt!