Nieuwsgierig naar wat Fanlab voor jou kan betekenen?
In 37 minuten geef ik jouw een exclusief voorproefje van Fanlab. Het online programma waarmee jij als kennisondernemer van mond-tot-mond reclame een succesvolle marketingstrategie kan maken.
Het aantal online ondernemers gaat de komende jaren alleen maar toenemen. Niet gek met alle online mogelijkheden die er vandaag de dag zijn.
Alleen weet ik ook dat er een kentering gaat plaatsvinden.
Niet alle ondernemers zullen het volhouden. En dat is omdat ze 1 cruciaal ding vergeten. Je hebt blije klanten en mond tot mond reclame nodig om te kunnen groeien. Mensen kopen het makkelijkst van blije mensen. Ga maar eens bij je zelf na. Als je een investering moet doen bij een coach, kijk je dan ook niet naar de referenties? Vraag jij ook niet aan bevriende ondernemer wat zij van die samenwerking vond?
Als jij je klantbeleving niet serieus neemt ga je het niet redden.
Fanlab staat op dit moment nog in de pilotfase, maar staat op het punt om uit te groeien tot hét online programma als het gaat om klantbeleving en mond tot mond reclame. 18 juni sluiten de deuren van de pilotfase en om deze reden geef ik maandag 12 juni en dinsdag 13 juni een exclusief voorproefje van Fanlab.
Dit is waar je achtergaat komen:
- In welke verschillende fases jij voor je klant het verschil kan maken
- Op welke eenvoudige manier je klantbeleving kunt toepassen
- Waarom welkomstpakketjes niet alleen de oplossing zijn voor de ultieme klantbeleving
Dit voorproefje wil jij volgen als:
- Je een kennisondernemer, coach of VA bent die goed voor haar klanten wilt zorgen
- Je wilt kijken wat je kunt verbeteren in wat je al hebt staan
- Je bereid bent om je klanten echt te laten zien en horen
Kortom als jij voor een langdurig succesvol bedrijf wilt kiezen!
We willen het allemaal
Jij en ik zijn op zoek naar herkenning en erkenning. We hebben net als iedereen de behoefte om gezien en gehoord te worden. De digitale wereld maakt dit alleen soms een uitdaging. Het gemak waarmee we meer kennis kunnen opdoen, begeleiding kunnen krijgen op vragen uit het (ondernemers-)leven, het ligt allemaal aan je voeten. Je hoeft er zelfs niet voor in Nederland te blijven.
Alleen waar blijft dan die erkenning. Hoe zorgen we ervoor dat we elkaar blijven zien als mens?
Mensen verbinden, ze echt zien achter alles wat er lijkt te spelen, het speelt als een rode draad in mijn leven. Een bijzonder verhaal over een clown die dat zo belangrijk voor mij maakte. Zo belangrijk dat ik hier uiteindelijk mijn werk van heb gemaakt.