HELP! Hoe regel ik alles technisch voor mijn cursus?
Door SCHERP! in te schakelen! Oke, dat is wel heel erg een open deur. Maar ben je bang dat er technisch iets niet goed gaat, wil je dat er iemand met je meekijkt of wil je het helemaal uitbesteden? Dan ben je hier goed!

Laten jij en ik doen waar we het allerbeste in zijn.
Waar je cursus ook over gaat, ik gok dat jij er meer verstand van hebt dan ik. Tenzij het over klantbeleving gaat, want dat is dan wel echt my cup of tea. Maar wat ik wil zeggen is dat jij een vak verstaat en dat het heel tof is dat je dit vak wilt delen met anderen. Zodat zij daar ook beter in kunnen worden.
Alleen die techniek, dat is soms gewoon een uitdaging. Kunnen we lang over praten, maar het is gewoon zoals het is. En daarom ben ik er om jou te helpen. Of het nu gaat om het instellen van een automatisering, het juist plaatsen van video’s.
I got your back.

Lindsay is iemand die weet wat ze doet.
Ze levert snel en mooi resultaat. Wanneer je Lindsay vraagt iets voor je te doen, weet je dat je kwaliteit krijgt. Ze denkt met je mee en werkt alles tot in de puntjes uit. Ik ben heel erg tevreden met het werk wat Lindsay voor mij gedaan heeft en kan haar zeker aanbevelen!’
Veerle
Freedom coach
Dit kun
je verwachten…

A partner in crime
Voor al je vragen kun je bij mij terecht. Ook als je ze al drie keer eerder hebt gesteld.

Overzicht wat ik ga doen
Samen bepalen we wat er moet gebeuren en wanneer de werkzaamheden uiterlijk af zijn. Zo kun jij met een gerust hart aan je lancering beginnen.

Techniek die klopt
Ik doe niet alleen de dingen waar jij aan denkt, ik loop ook de dingen na waar je niet aan denkt.
Dit hoef je niet te verwachten…

Hoge investering
Daar gaan we dus niet aan doen, speciaal voor jou werk ik de eerste strippenkaart met een aangepast tarief.

Chaos
Ik houd van structuur en overzicht, dus dat mag je dan ook van mij verwachten. Je weet precies waar je aan toe bent. En heb je een vraag, dan kun je die gewoon stellen.

Wachten tot je een ons weegt
We plannen een afspraak in om alles op te starten en daarna volgt er een overzichtelijke planning waar je in alles kan meekijken.
Het is oké als je om hulp vraagt.
Jij kan jezelf geen groter cadeau doen.
Hoe gaan we aan de slag?
Ik leg het stap voor stap aan je uit.
01

Geef je zelf een cadeau...
… door de strippenkaart te kopen. Daarmee heb jij de stap gezet richting de techniek en je klantbeleving niet meer alleen te doen.
02

We starten met...
… een vragenlijst die je zelf kan invullen en vervolgen een startgesprek. Zo kan ik mij het beste voorbereiden. Tijdens ons gesprek maken we samen een planning en leg ik je uit hoe je alles kan zien.
03

En dan mag je nu...
… even achterover leunen. Of verder bouwen aan jouw cursus dat mag natuurlijk ook. In de tussentijd hebben we indien nodig natuurlijk gewoon contact.
04

En als het einde in zicht is...
… hebben we een doorloop zodat je precies weet hoe alles werkt. Wil je langer gebruik maken van mijn expertise? Dat kunnen we natuurlijk ook bespreken.

Sinds ik samenwerk met Lindsay kan ik me moeiteloos focussen op dat grote plaatje van mijn bedrijf.
Ik weet dat zaken zoals mijn administratie, klantenservice in goede handen zijn bij Lindsay. Dit levert me heel veel rust op. Ook denkt ze supercreatief mee bij het maken van nieuwe welkomstpakketten. Klanten zijn hier altijd enorm door verrast. Ik zou Lindsay 100% aanraden doordat ze super scherp en pro actief is. Ze komt vaak uit zichzelf met ideeën hoe dingen makkelijker en sneller kunnen in bijvoorbeeld mijn administratie. Dat is voor mij als ondernemer die van vrijheid houdt echt een groot pluspunt. En daarnaast is Lindsay een superfijn persoon om mee samen te werken!
Carlijn Ottens
Businesscoach
3 UUR SUPPORT VOOR €195 €150
Frequently asked questions
01. Hoe werkt de strippenkaart?
Je kunt een strippenkaart kopen voor 3 uur. Na je aanschaf vul je de vragenlijst in en plan je ons startgesprek in. Dan bespreken we alle werkzaamheden en de planning. Mijn werkzaamheden en afspraken houd ik per 5 minuten bij. Het laatste halfuur gebruiken we om alles door te lopen zodat je zelf aan de slag kan. Wil je dat niet, dan kun je natuurlijk een vervolg aanschaffen.
02. Hoe weet ik hoeveel tijd er nog is?
Ik zorg dat je een overzicht hebt, die ik dagelijks bijwerk. Zo weet je altijd hoeveel tijd er nog beschikbaar is.
03. Hoelang is de strippenkaart geldig?
De strippenkaart gaat lopen vanaf ons startgesprek en is dan 3 maanden geldig. Twee weken voor het verlopen van de strippenkaart krijg je van mij een mailtje als reminder.
04. Ik ga mijn cursus later lanceren, kan je mij dan helpen?
Als je de strippenkaart aanschaft, ga ik er vanuit dat je lancering binnen nu en 6 maanden is. Ons startgesprek kun je dus gewoon alvast inplannen. Is dat ook nog te vroeg? Stuur dan even een maitlje naar lindsay@heelscherp.nl zodat ik je verder kan helpen.
05. Met welke systemen kun jij helpen?
Je kan beter vragen met welke niet. Ik ken nder andere de volgende systemen: The Huddle, Plug&Pay, Mailblue/ActiveCampaign, Woocommerce en Mailerlite, Typeform, Tally, Google Forms
Werk jij met Mailchimp? Dan kan ik je jammer genoeg niet helpen. Doordat Mailchimp niet voldoet aan de AVG heb ik besloten niet met dit systeem meer te willen werken.
06. Kan ik ook in termijnen betalen?
Zeker, het is mogelijk om de strippenkaart in twee termijnen te betalen. Via deze link betaal je dan de eerste termijn. Een maand later ontvang je een factuur om de tweede termijn te voldoen.
07. Help mijn vraag staat er niet tussen...
Ojee, toch niet helemaal SCHERP! geweest dus. Stuur mij dan even een mailtje naar lindsay@heelscherp.nl zodat ik je vraag alsnog kan beantwoorden.