Jij bent hier goed als jij je klantbeleving naar het volgende niveau wilt tillen.
En je zit hier nog beter als je liever snel actie in de taxi hebt en je vraag al concreet is. Jij weet waar je vastloopt in je klantbeleving of over welke product of dienst jij meer advies zou willen. Juist om je klanten nog beter te zien en verder te helpen.
JE WILT DIE VOLGENDE STAP ZETTEN, DE VRAAG IS ALLEEN HOE?
Je bedrijf die staat, je klanten zijn er, maar echt fans, die laten nog even op zich wachten.
Jij hebt groot gelijk dat je trots bent op wat er staat. Jij en ik weten namelijk dat wat er staat ook echt megawaardevol is. En je klanten weten het ook. Alleen merk je dat je nog best wel je best moet doen om die klanten aan te trekken. Dus je adverteert, geeft masterclasses. Doet achter je gratis weggever een goed geschreven funnel. En toch lijkt het niet te stromen.
Het lijkt alsof je klanten weinig delen over wat jouw dienst met hen doet. Welke ontwikkeling zij daar in hebben doorgemaakt. Welke stappen zij hebben durven te zetten dankzij jou.
Sommigen lijken zelfs via de achterdeur heel stilletjes te verdwijnen. Waar ze in het begin nog vol lof over je waren, hoor je nu nog amper wat van ze. Of laten we heel eerlijk zijn. Ze zijn er gewoon niet meer.
En je weet dat het niet zo hoeft, je weet dat het makkelijker kan. Maar hoe pak je dat aan?


Jij weet gewoon even niet meer hoe het anders kan…


Je hebt gelezen over mond tot mond reclame, maar je hebt het idee dat je hier geen invloed op kan hebben.

Nee zeggen tegen je klanten voelt als een doodzonde. Je wilt wel een legere agenda, maar je kan het toch niet maken om klanten te laten wachten? Dat is niet oké.

Jij hebt het gevoel dat er ergens iets lekt, ik bedoel anders zou die klantenstroom toch veel makkelijker op gang komen?

Je bent veel tijd kwijt aan het verder helpen van je klanten. Bepaalde vragen komen regelmatig terug. Maar een template gebruiken, dat voelt ook niet klantvriendelijk.

Je wilt graag op een eenvoudige manier ondernemen, maar niet dat dit ten kosten gaat van je klanttevredenheid.
Heel eerlijk, je zou het gewoon fijn vinden als iemand even met je meekijkt.
Zodat de aspecten waar je over twijfelt, die dingen waarvan je het idee hebt dat ze beter kunnen ook echt kan gaan aanpakken. Dat jij je vraag kan stellen aan iemand die echt van alles weet over klantbeleving, maar ook weet hoe je dit praktisch kan uitvoeren. En nee, het is niet teveel gevraagd als je zegt dat je dit op een eenvoudige manier kan bereiken.
Klantbeleving voelt als de olifant in de kamer
Omdat het veel lijkt, vaag is, je er waarschijnlijk moeilijke dingen voor moeten kunnen. Het te standaard voelt om het alleen met een welkomstpakket af te doen.
Je hebt geen idee hoe je op een eenvoudige manier fans kan maken
En dat is helemaal niet erg. De sparsessie is juist iets waarbij je veel meer een beeld krijgt van hoe je dat kan realiseren.
THIS IS IT
SPARSESSIE

Na het invullen van een vragenlijst gaan we samen sparren over jouw klantbeleving en de vraagstukken die je hebt. Na afloop ontvang je nog in je mailbox een naslagwerk van ons gesprek zodat je praktisch weet hoe je verder kan.

“Lindsay kan echt zorgen voor
de kers op de taart in jouw klantreis.”
– YVETTE. MENTOR VOOR MAKERS

ALS JE DE STAP ZET
Is dat wat jij mag verwachten

Vragenlijst
Je krijgt een mail met een vragenlijst om in te vullen. Zo kan ik de sparsessie voorbereiden en kunnen tijdens de sparsessie gelijk naar de kern van je vraag.

Inplannen
Na de vragenlijst kun je gelijk in mijn agenda een plekje reserveren, zodat jouw sparsessie gepland staat.

De sparsessie
Dan natuurlijk de sparsessie zelf. In 45 minuten gaan we samen kijken naar waar je klantbeleving nog lekt en hoe je hier mee aan de slag kan.

Even teruglezen
Na afloop krijg je van mij nog een document zodat je nog terug kan lezen wat we hebben besproken. Ook ontvang je een opname van de sparsessie zelf, zodat je hem ook nog terug kan kijken.

Loop je nog vast?
Heb je binnen een maand na de sparsessie toch nog een aanvullene vraag? Dan kun je gewoon contact opnemen
Je hoeft slechts één ding te doen…
Dit is geschikt voor jou als:

Je op korte termijn op zoek bent naar een oplossing voor jouw klantbeleving.

Je vraag al redelijk tot helemaal concreet is.

Je houdt van snel schakelen en direct met input aan de slag kan.
Dit is ongeschikt voor jou als:

Je graag een langer traject wilt aangaan om op alle facetten je klantbeleving te verbeteren.

Je geen concrete vraag hebt waar ik met je mee kan kijken.

Graag iemand hebt die alles voor je doet.
Laten we sparren over wat nog beter kan.

ENKEL VOOR JOU IS DE SPARSESSIE € 97 € 77
Dat is een korting van meer dan 20%!
Kortom wil je een betere klantbeleving of niet?
FANMAIL
“Lindsay kan echt zorgen voor de kers op de taart in jouw klantreis”
Ze is een heerlijk open en oprecht mens, vol creatieve ideeën en echt gericht op samenwerken en verbinden. Lindsay kan echt zorgen voor de kers op de taart in jouw klantreis. Ik ben er groot voorstander van om expertise te laten bij de juiste mensen, dus als je net als ik in je hoofd heel attent bent, maar moeite hebt om dat in de praktijk te tonen: gun jezelf een Lindsay!

Yvette
Mentor voor Makers
“Sinds ik samenwerk met Lindsay kan ik me moeiteloos focussen op dat grote plaatje van mijn bedrijf.”
Ik zou Lindsay 100% aanraden doordat ze super scherp en pro actief is. Ze komt vaak uit zichzelf met ideeën hoe dingen makkelijker en sneller kunnen.. Dat is voor mij als ondernemer die van vrijheid houdt echt een groot pluspunt. En daarnaast is Lindsay een superfijn persoon om mee samen te werken!

Carlijn Ottens
Simplicity
“Ik gun elke ondernemer een Lindsay aan haar zijde want blije klanten maakt je ook een blije ondernemer. ”
Mijn bedrijf groeit hard en hierdoor wilde ik mijn tijd anders gebruiken.Toen kwam Lindsay op mijn pad.Naast dat ze super betrokken en precies is, heeft ze ook veel kennis van automatiseringen waardoor alle processen smooth verlopen.

Iris
Mind ur Body
Mijn naam is Lindsay,
chief blije klanten.
Een schaalbaar aanbod, het is iets waar ondernemers van dromen. Dikke kans dat jij hier ook graag mee aan de slag wilt. Gevaar wat op de loer ligt is dat klanten zich niet meer gezien voelen. Het idee hebben dat je het alleen voor het geld doet. Ze zijn niet enthousiast en je hebt zelfs te maken met boze klanten. Dat terwijl de oplossing zo simpel is. Er voor zorgen dat jij je klanten ziet. Zonder dat dit je veel extra tijd kost. In de eenvoud zit de oplossing.
MAG IK JE NOG IETS VRAGEN?
Frequently Asked Questions
01. Kan ik ook bij je terecht als ik geen specifieke vraag heb?
Dit is echt voor ondernemers die de volgende stap willen zetten in hun klantbeleving. Ik moet dus weten wat je dienst is en weten waar je vastloopt of over twijfelt. Heb je daar zelf geen antwoord op? Dan is de sparsessie niet geschikt voor jou.
02. Hoe kan ik de sparsessie inplannen?
Na betaling krijg je een bevestigingsmail waar een link staat met de vragenlijst. Aan het einde van de vragenlijst heb je gelijk de mogelijkheid om een afspraak in te plannen.
03. Ik wil de sparsessie pas over een paar maanden kan dat ook?
Zolang deze pagina toegankelijk is kun je de sparsessie aanschaffen en inplannen. Wel verwacht ik dat je na aanschaf de sparsessie binnen 60 dagen inplant.
04. Kan ik ook een opname krijgen?
Zeker kan dat! De sparsessie wordt opgenomen en je ontvangt binnen twee werkdagen de opname en een uitgewerkt document waar je alles in kan nalezen.
05. Mijn vraag staat er niet tussen
Shoot, dat is vervelend. Stuur dan even een mailtje naar hi@heelscherp.nl en dan beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk!