Jouw klanten als
jouw allergrootste fans!
Dat klanten staan te popelen op het moment dat jij een nieuw aanbod doet, omdat zij dit sowieso willen hebben. Het kan niet anders dat dit jou als muziek in de oren klinkt. De realiteit is alleen anders.
Je doet je werk met zoveel passie en toch ervaar je dat je klanten niet met gemak terug bij je komen. Ergens heb jij een idee waar het aan zou kunnen liggen in je klantbeleving. Denk je. Aan de andere kant voelt het ongrijpbaar. Het lekt ergens en dat frustreert je mateloos. Jij weet dat als je het lek boven tafel zou hebben, je makkelijker klanten kan maken.
Hoe zou het zijn als er iemand is die meekijkt naar je klantproces? Die het lek voor je opspoort en op zoek gaat naar de oplossing om het te dichten. Jouw klantproces beter maken zodat je zeker weet dat klanten de deur bij je plat (blijven) lopen.
Waarom leuren om nieuwe klanten terwijl je meer omzet kunt halen uit je huidige klanten?
Het grote voordeel van online producten? Het is een kwestie van een keer alles neerzetten en vervolgens je marketing een beetje doen. Kom maar op passief inkomen!
Ik zou willen dat het zo makkelijk voor je was.
Wat vind je namelijk echt belangrijk:

Je wilt dat je product écht van waarde is
Door jouw klant echt op weg te helpen met het product of de dienst die jij verkoopt, groeit de waarde ervan. De tijd en energie die je erin hebt gestopt komt weer terug, doordat je huidige klanten je product aanbevelen aan anderen.

Je wilt je onderscheiden op de markt
Jij weet net als ik dat het aantal online producten en diensten groeit. Jezelf onderscheiden is belangrijker dan ooit om goed te blijven verkopen. Door het goed neerzetten van jouw klantbeleving kun je hierin echt het verschil maken.

Jij wilt dat jouw klanten, klant blijven
Hoeveel vertrouwen straalt het uit naar buiten als een klant drie keer jouw 6 maanden coaching heeft gevolgd? Hoeveel vertrouwen straalt het uit als jouw klant niet 1 product maar 3 producten bij je heeft gekocht? Het blijven plakken van klanten is een teken dat wat jij doet hartstikke waardevol is. Door ook dit te delen zullen er nieuwe klanten komen.
Dat goede klantbeleving belangrijk is, dat weet je. Alleen waar kan het nu beter?
Je ziet het pas op een afstand
Natuurlijk kun je aan de slag met een standaard checklist om je klantbeleving te verbeteren. Er zullen ongetwijfeld een aantal punten uitrollen die je kan aanpakken. Maar lang niet alles. Je snapt natuurlijk zelf dat er dingen zijn die anders en beter kunnen. Er is alleen een maar…

Waar begin je?
Pak je het we structureel aan? Zit het gat in jouw klantbeleving aan het begin? Ik bedoel je hebt wel een bomvolle mailinglijst, maar in hun inbox is een echo, omdat je nooit mailt. Je noemt je aanbod een keer tussen de regels door, zonder echt uit te leggen wat het is, laat staan hoe ze het kunnen kopen.

Begeleid je ze voldoende in het proces?
Dat gaat verder dan het vragen of je klanten alles weten. Biedt je de mogelijkheid dat ze altijd ergens terug kunnen lezen wat ze van je kunnen verwachten? Is het helder voor jouw klanten hoe ze vragen aan je kunnen stellen? Moet dat via de mail, Instagram, appen of op een andere manier? En weten jouw klanten ook wat jij van ze verwachten als het gaat om bijvoorbeeld hun voorbereiding?

Hoe houd je het simpel?
Sta je er weleens bij stil hoeveel vakjargon je gebruikt? Hoe onduidelijker jouw tekst is, hoe sneller je mogelijk nieuwe klanten en zelfs huidige klanten afstoot. Houd het simpel. Met de SCHERPscanner zorgen wij ervoor dat de woorden die je gebruikt simpel blijven.

Het verschil zit hem in de details
En de vraag is, zie je die ook? Weet jij waar je moet zoeken als het gaat om je klantbeleving. Of zit je kennis juist heel ergens anders? Ik wil wel beweren dat 9 van de 10 keer je de helft van de dingen zelf niet ontdekt.
“One customer well taken care of could be more valuable than $10.000 worth of advertising”
JIM ROHN

Wat kun je verwachten?

Een deepdive in jouw bedrijf
Ik kijk naar je salespage om je kijken waar het lek zit en mogelijke klanten wegklikken. Ook neem ik je funnel onder een vergrootglas. Staat daar alles op in simpele manier in of gebruik je veel jakjargon. Eventueel kan ik ook met je meekijken naar je online omgeving. Is hier alles helder vermeld of kan dat nog beter?

Een 1-op-1 gesprek
Samen nemen we alle lekken door, zodat je ziet waar het anders kan en op welke manier dat opgelost kan worden. Uiteraard is het moment om al je vragen te stellen, zodat jij van je klanten je diehard fans kan maken.

Overzicht
Na ons gesprek krijg je van mij een gids waar je alles terug kan lezen. Op welke vlakken kun jij je klantbeleving verbeteren? Ook vind je hier terug wat maakt dat hier het lek zit. Zo weet je echt dat er een verbeterplan ligt en ben jij ready to go. Geen gaten meer in jouw klantbeleving.
En dat allemaal voor € 197,- exclusief btw
Het is tijd om de deur open te zetten voor de klanten die hem bij je plat willen lopen.
Hoe werkt het?
Niet geheel onbelangrijk, hoe werkt het?
01

Koop de SCHERPscanner
First things first, je schaft de SCHERPscanner aan via een van de buttons op deze pagina.
02

Vragenlijst
Na de aanschaf krijg je een mailtje met een vragenlijst. Zo heb ik alles bij de hand om zo diep mogelijk de scan te kunnen uitvoeren.
03

1 op 1 gesprek
Aan het einde van de vragenlijst kun je ons gesprek inplannen. Tijdens ons gesprek doorloop ik alle bevinden met je en geef ik je advies.
04

Implementeren
Na ons gesprek krijg je mijn advies ook nog per mail in een gids zodat je hier mee aan de slag kan.

Lindsay is iemand die weet wat ze doet.
Ze levert snel en mooi resultaat. Wanneer je Lindsay vraagt iets voor je te doen, weet je dat je kwaliteit krijgt. Ze denkt met je mee en werkt alles tot in de puntjes uit. Ik ben heel erg tevreden met het werk wat Lindsay voor mij gedaan heeft en kan haar zeker aanbevelen!’
Veerle – Freedom Coach
Frequently asked questions
01. Voor wie is de SCHERPscanner geschikt?
Voor elke ondernemer die werkt met een online aanbod. Zo kan het voor jou geschikt zijn als je business coach, grafisch designer, marketeer etc. bent.
02. Hoe snel weet ik wat er aan de hand is in mijn bedrijf?
Dat is afhankelijk van hoe snel jij de vragenlijst in vult en onze afspraak inplant. In de praktijk zie je dat de meeste ondernemers dit met ongeveer 5 werkdagen weten.
03. Kun jij de aanpassingen ook doorvoeren?
Zeker kan dat! Ik vertel je na de SCHERPscanner zelf er graag meer over.
04. Mijn vraag staat er niet tussen...
Ojee, dat kan natuurlijk gebeuren. Stuur gerust een mailtje naar lindsay@heelscherp.nl en dan beantwoord ik hem daar voor je.