Menu

De opruimoperatie voor je emailmarketing

Het perfecte recept voor overzicht in je emailmarketing!

Iedereen begint ooit een keer met emailmarketing. Vaak zelf, want zo moeilijk kan het toch niet zijn? Totdat het ene naar het andere mis lijkt te gaan, emails komen niet meer aan. Of hij gaat naar de verkeerde groep mensen toe. Niet heel gek als je Mailblue opent, want het is een wirwar van lijsten en tags. Alleen waar begin je met opruimen?

"De techniek houdt me vaak tegen als het gaat om groeien binnen mijn bedrijf. Ik geef de voorkeur aan de weg met weinig weerstand, in plaats van uit te zoeken hoe bijvoorbeeld Mailblue werkt. Bah! Totdat Lindsay (liefdevol) zei: 'Kim, stel je niet aan. Ik kan je hiermee helpen; het is echt niet moeilijk! En weet je wat? Hierna kun je het gewoon zelf doen, maar dan zonder paniek.' Ja, ze had gelijk. Nu kan ik o.a. moeiteloos een masterclass organiseren met meerdere data, zonder dat ik me druk hoef te maken over het instellen van de mailfunnels. Dit had ik veel eerder moeten doen!”

Zie je door de bomen het bos niet meer? Ik kom je met de snoeischaar helpen.

Als er iets vervelend vind is dat je op verzenden hebt gedrukt en dat je er achter komt dat je op de verkeerde knop het gedrukt waardoor hij naar de verkeerde groep mensen gaat. Het levert je de nodige uitschrijvingen op, wat niet de grootste ramp is. Maar deze kan je ook niet meer mailen over het aanbod waar ze wel op zitten te wachten. En je wilt de mensen goed helpen. Je wilt ze helpen met de juiste informatie op de juiste tijden. Dat ze de mails naar het juiste mailadres krijgen en bovenal dat je ze niet over iets mailt wat ze al gekocht hebben.

 

De opruimoperatie gaat het helpen het overzicht in Mailblue (Mailtribe of ActiveCampaign) terug te krijgen, zodat je weer weet wat je doet als je gaat mailen. Het geeft je rust en overzicht. En al het vertrouwen dat alles goed gaat.

Ja, er is een dokter in de zaal!

Nou oké een Arts dan. Laat ik je meenemen hoe techniek en emailmarketing voor jou kan werken in plaats van tegen jou. Dit is wat je kan verwachten

 

Vul het formulier in

Hier vul je standaard gegevens in en welk pakket je voorkeur heeft. Ook stuur je hier de gegevens van je emailmarketing zodat we een inschatting kunnen maken welk pakket het beste bij je past. Binnen 3 werkdagen krijg je het antwoord in je mailbox.

 

Pakket aanschaffen

Als je de analyse en het recept ontvangen hebt, krijg je van ons gelijk de link om jouw pakket aan te schaffen. Vanuit daar maken we een planning en stemmen deze met je af. Je wilt namelijk niet gaan mailen als wij aan het opruimen zijn.

 

Oplevering

Als alles is doorgevoerd, krijg je van ons een videoopname waarmee we door je opgeruimde Mailblue lopen. We leggen je uit waar nieuwe dingen staan, zodat je lekker aan de slag kan.

Snel & scherp, een oplossing gericht op jouw probleem

De opruimoperatie kan heel snel voor je werken. Wel zo fijn, want ze zeggen niet voor niks, the money is in the list! Gemiddeld hebben we twee weken nodig (na aanschaf van het pakket) om de opruimservice helemaal voor je te doen. Je ontvangt van ons ook altijd een planning zodat je weet waar je aan toe bent en wat je kan verwachten.

In de tussentijd vragen? Je hebt ons gewoon onder de sneltoets, dus een vraag appen kan altijd.

Zij gingen je voor:

Oke even praktisch, wat houdt de opruimoperatie in?

Kleine chaos

Paar hechtingen

Met een paar hechtingen is alles weer werkend en opgelost!

€450

Medium chaos

We moeten opereren

Hier is wel wat te doen en kunnen we niet meer met een pleister af.

€650

Grote chaos

We moeten dotteren

Het is een beetje uit de hand gelopen en alles lijkt vast te zitten… 

€950

FAQ

Voor de startende mailblue’er is dit minder geschikt, wil je wel goed aan de slag, zodat je gelijk de basis goed hebt staan? Boek dan een strategiesessie.

Zeker, paar hechtingen en we moeten opereren  kun je in 2 termijnen betalen. We gaan dotteren kun je daarnaast ook in 3 termijnen betalen.

Dat is afhankelijk van de operatie. Gemiddeld zijn we er tussen de 2 en 4 weken mee bezig. De planning nemen we altijd met je door, zodat je weet waar je aan toe bent.

We ruimte de automatiseringen wel op, maar we gaan ze niet optimaliseren. Wil je dat wel? Dan kan dat tegen een meerprijs. Je kunt dit aangeven op het intakeformulier.

Ik ben heel benieuwd. Als je hieronder een afspraak met mij inplant, kunnen we hem bespreken en krijg je van mij het antwoord. Liever eerst mailen of een dm sturen? dat mag natuurlijk ook!